torsdag 25. august 2011

Pakker i posten!

2 pakker jeg har bestillt og 1 jeg har vunnet :).


Her er pakkene jeg har bestilt fra cdon. com :D




Her er det jeg vant på filmweb.no. Det er en harry potter t-shorte, filmweb stuff, harry potter tryllestaver som kulepenner, og øreklokker.



Disse var litt kule selv om jeg er ganske usikker på hva de små knottene er til.


















Disse var stilige, men ble litt skuffet over at jeg ikke kunne trylle med dem  :-/
Tenkte jeg skal ha de i vesken å bruke de sammen med min kjære bok. En bok jeg skriver ting i ang bloggen, lavkarbo, planlegging om utdanning innen lavkarbo ++ .



Disse har jeg bestillt meg fra cdon.com. Skaldemans kokebok inneholder oppskrifter og den andre var gratisbok hvis jeg bestillte bøker for over 250 kr. Det var veldig billig å kjøpe bøker der faktisk :) skal nok forsette med det. Har bestillt 3 bøker til som er type tegne bøker, inspirasjon og lære. Men de er ikke komt ennda. bestillte også red dead spill til ps3 da vi hadde det til xbox 360 men har solgt den og alle spilla. Ps3 er  mye kjekkere. Åsså bestillte jeg sjønheten og udyret <3 :D elsker disney filmer.¨
'





Her er iskremmaskinen min :D !!! den har jeg gledet meg til skulle dukke opp ! :D. Nå ligger bollen i fryseren slik den skal, og i morgen kan jeg lage iskrem ! :D Gleder meg ihjel !

2 kommentarer:

  1. Grattis med ismaskin, har lyst til å kjøpe det selv, vi har foreløpig bare lånt svigermors, og tror hun vil ha den igjen snart!

    SvarSlett
  2. Takk :) den var kjempe billig :D 259 kr på cdon.com. var veldig lett å rengjøre også ;)

    SvarSlett