tirsdag 23. august 2011

Hva vil du jeg skal blogge om/ mer om ?

Er det noe dere lesere vil jeg skal blogge mer om eller begynne å blogge om ? :)

I dag har vi laget scampiretten til middag igjen , den er så fantastisk god :D hvis du ikke har prøvd den så bør du. I morgen skal jeg lage meg avokado og lime smoothie. Vekten står forsatt stille så jeg håper at med å prøve å kutte ut søtning, trene mer igjen, og å drikke avokado lime smoothien så kanskje det løsner. På 8 måneder gikk jeg ner 27 kg. i 6 måneder har jeg stått stille. Selv om det er kjempe bra for kroppen å være på ett vektplatå så er det veldig kjedeligt. Men jeg har heldigvis ikke gått opp noe mens jeg har vært/er på platået. Et vektplatå kan faktisk vare et helt år. Håper ikke mitt varer så lenge.


se det søte forkle 

har virkelig lyst på et sånn ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar