onsdag 20. april 2011

fra en psmf tilbake til ketolyse

Jeg har valgt å slutte med psmf- kuren i dag, da jeg har hatt mensen i 12 dager å ikke orker å spise så tørrt når jeg er hormonell og har sterke menssmerter. Jeg savner veldig saus, så da blir det laks med bacon og hollandaise saus i dag :D.

Utfordringen går sånn greit, har ikke drukket mest taffel og vann, men en liten brus i går og noen få kopper på shell nå og da. Det med å spise ren mat har gått veldig fint, og forsetter fint med at jeg går over til streng ketolyse. Trening var det ikke mye av under psmf, siden det ikke var annbefalt. Følte også jeg fikk gangsperr av ingenting, Som det å rydde, vaske, kjøre bil + : p. Ellers har jeg tatt situps.
Erstatte frokost og kvelds med proteinshake har jeg gjort ganske ofte for å få imeg nok proteiner under psmf. Men nå som det er ketolyse igjen så kommer jeg til å bruke det når jeg har lyst på det og ellers lage andre ting jeg vet hjelper på vektnedgang.

Resultat av 5 dager på psmf var at  de 3 oppblåste/mensen kiloene gikk ned til 1.2  av 3. Hvis jeg slutter å henge meg opp i de å slapper av så forvinner sikkert de og mensen snart ;)

Kommer med kjekke ting senere i dag :) Håper dere har gode feriedager : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar