lørdag 23. april 2011

Belønning

Når en går ned i vekt så er det veldig kjekkt å ha belønning for å klare hvert delmål. I starten hadde jeg belønning pr 5 kg, så når vi var i tyrkia å jeg hadde gått ned 10 kg så tok jeg piercinger som belønning.
En i navlen, og en stang med 2 små kuler i hver nippel. Jeg skulle egentlig ta tattovering, men jeg synes ikke de de tegnet så fint de plassene jeg var innom så jeg skal se om det er bedre i bulgaria. Skal jeg først ta en så skal den være perfekt, bedre enn hva jeg kan tegne selv + .

Ellers har jeg belønnet meg selv med litt nye klær ettersom de jeg hadde ble for store. Det er jo en belønning i seg selv å få et bedre liv, bli lettere, og være mer fornøyd med seg selv. Men for å holde motivasjonen oppe er det kjekkt med belønninger. Når jeg har gått ned de siste 5 ville jeg egentlig tatt silikonpupper, men siden jeg holder på med lappen å det koster så mye så får jeg finne på noe annet. Kanskje en tur til tyrkia eller en annen varm plass i august :)

Hva jeg har gått ned i google- image

denne fisken veier det samme som jeg har gått ned, nemmelig 27 kg :)





Alle disse 54 smørpakkene 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar