tirsdag 7. juni 2011

Lykkerus

I dag er det 1 år siden jeg startet ett nytt å bedre liv med lavkarbokosthold. Det har ikke alltid vært like lett å jeg har selvfølgelig tilatt meg selv litt små godt, litt ris, eller litt frukt noen få ganger iløp av ett år. Men det har vært en veldig skjelden gang. Når jeg er helt fornøyd med vekten kommer jeg nok til å tilate meg selv litt viltris nå og da, litt frukt av og til + Men helst mest reine produkter. Ikke kaker, sjokolade o.l. Vil ikke spise ting som gir meg vondt i magen å gjør meg dårlig.




I ca 3 uker nå så har jeg vært i lykkerus. Ting har rett og slett gått min vei. Vi hadde en kjempe kjekk tur til bulgaria, og har kost oss masse sammen i det siste. Har vært mye med venner, hatt grillfester, og drikkefester :). Nå har jeg bestillt biletter til Tyrkia. Jeanette ene bestevennina mi har fått beskjed av legen å reise til syden, da hun har mangel på d-vitamin. Dette var den perfekte muligheten til å ta en jentetur sammen. Vi har bestillt Lucky 3 star Turkey, som er uspesifisert 3 stjerners hotel (minst) med allinclusive i Antalya. Vi reiser for å slappe av, sole oss, bade, og spise god mat. Gleder meg kjempe masse :D Håper vi blir veldig brune å fine :)

1 kommentar:

  1. Du er virkelig flink! Mangler ikke "stå på" viljen! Du er et veldig bra forbilde for oss som vil ned i vekt

    SvarSlett