onsdag 29. februar 2012

Wok , hamburger og kake



 Godt med wok :D

Jeg hakket opp forskjellige grønnsaker som vi liker å ha i, squash, paprika, løk, brokkoli, og sukkererter. stekte strimlet svinekjøtt, blandet alt sammen, tilsatte wok krydder og hadde i litt fløte. Hadde også oppi miracle noodles som jeg kjøpte fra iherb for en god stund siden. Det var faktisk veldg godt :) Men siden de ikke gir noe næring så skal vi rive squashen som spagetti heller neste gang, selv om nudlene var veldig gode.




 


 Nam nam sjokoladefallkake og yoghurt is er fantastisk godt å veldig digg når jeg har sug etter sjkolade en gang i måneden :p




 Hamburger :D
Jeg laget hamburgerbrød og hamburgerdressing fra bunn av slik jeg pleier, men denne gang hadde jeg ost oppå brødene også, det ble kjempe godt :) Greit å variere litt.
Når jeg kjøper hamburger så sjekker jeg alltid etter de med minst gram kh.
På burgeren har jeg salat, tomat, dressing, hamburgerkjøtt, ost og bacon.




2 kommentarer:

  1. Mmmm, hvilket wok-krydder bruker du?

    SvarSlett
  2. Santa maria har et uten sukker, men du kan også lage et selv ;)

    SvarSlett