onsdag 8. februar 2012

lakse"pinner" med brokkolimos og sandefjordsmør +

Hei, nå er jeg halveis tilbake igjen etter litt opphold. Har hatt en del å gjøre, vært i stavanger en fra torsdag til søndag, og utenom det hatt lite blogglyst.
På lørdag og søndag var jeg på yogakurs, det var veldig kjekkt å jeg ble veldig stiv og støl :p
Jeg lærte hvordan en kan gjøre øvelsene best mulig, å hvordan en skal gjøre det helt rett så det strekker de rette plassene.

Jeg har også tatt av gipsen og er ganske fornøyd med resultatet :) Bilder må dere desverre vente med til slutten av april, for da har jeg time hos neselegen å skal ta etterbildene. Foreløpig er den litt små håven og pitte litt vond ennda, også ganske nummen, men dette ville ta tid før det gikk helt vekk.



Her er maten fra i dag, biff med løk, maiskolbe som jeg etterpå hadde smør og salt på. og jorbær med fløte til dessert :D
















Her er maten fra i går, fiske"pinner" med sandefjordsmør og brokkolipurre



Jeg har panert laks

paneringen lager du slik:

4 laksefileter

2 egg piskes i en liten kopp

paneringsblanding : 1 pose baconcrisp, 2 små poser parmesan mixes i en kjøkkenmaskin til det blir så smått som det kan bli.
Del fiskefiletene i biter, dupp dem i eggeblandinger, så har du de i paneringsblandingen, jo mer du får på jo sprøere blir de :) klemmer du dem litt flate også så blir de ennda sprøere.

Det ble knall godt ! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar