onsdag 28. september 2011

Tilbake igjen med matinspirasjon



 Min favoritt middag :D konge entrecote fra rema 1000, kryddret med seltin og peppermix <3
Med stekt løk og fetaost (fetaost fra ganegodt )








de er best etter å ha vært i fryseren å blir tint opp igjen.




 Frokost



En yoghurtblanding: litt cottage cheese blandet med tyrkisk yoghurt + frosne bringebær ;)
Jeg moser det til klumpene er borte og den er helt rosa.





 Lavkarbobrød med smør, eggerøre og laks <3

 

 Brød

 4 egg
1 boks rømme
1 ts bakepulver
60 g bakemix
60 g sesamfrø
50 g solsikkekjerner
1 ss fiberhusk
3 ss cocosa

 pisk eggene, bland inn rømmen og cocosaen. Tilsett de tørre.
Ha bakepapir i en brødform og stek brødet på 180 grader i 55 minutter. Jeg tok det utav formen 15 min før det var ferdig å la det inni uten bakepapir og form.

Tilsatte også litt provence krydder




Eggerøre

Jeg lagte masse så jeg hadde det til flere ganger.

14 egg
14 ss fløte
salt og pepper

lot det stå i stekepannen på lav varme til det var nesten helt tørrt på toppen. Delte den i 4 slik at jeg kunne snu det.

Jeg lagte debn slik for da er den ganske lik den man får på koldtbord i konsistens og smak. Er så lei av vanlig eggerøre. Lagte masse slik at jeg kunne dele med Eivind + ha mer igjen ril lunch neste dag  + ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar