tirsdag 13. september 2011

ispinneformer? og skuldersmerter


Se så kult hjemmelaga ispinner :) Har kjempe lyst på sånne former. Hyl ut hvis dere finner slike til salgs en plass :D.



I dag har jeg skikkelig vondt i skuldrene. Jeg har begynnt å jobbe på Lothes mat og vinhus i byen , jeg er med å har lavkarbokurs å hjelper med plannlegingen. Jeg skal også være med å opprette kostreform her i haugesund.  Håper lavkarbo blir noe jeg kan jobbe med fast å senere leve på.

Men tilbake til poenget. Jeg bærte med meg 8 liter aloevera juice, 9 hefter og veska mi med til bussen (20 min å gå ca). Men så er jeg tydeligvis ikke sterk nok i skuldrene så de ble skikkelig ømme og vonde, så etter å ha vært på jobb fra kl 10- 11 med 2 timer pause på midten og litt unødvendig stressing så ble skuldrene veldig stive og vonde. Hadde super vondt når jeg stod opp i dag å kunne nesten ikke røre de.

Men så har jeg jo heldigvis noe så hjelper for muskelsmerter, så jeg har fått Eivind (samboer) til å smøre meg med både msm og heat lotion flere ganger i dag. Det er begynnt å bli bedre, men er ikke 100 % så jeg får prøve å trene de rolig når jeg skal trene kl 7 i dag.  Da slipper de også å stivne helt. 



Har du noen tips til god trening for skuldrene '? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar