onsdag 5. oktober 2011

fikk sminke av max factor

For en stund siden fikk jeg sminke av max factor. Jeg har ventet litt med å skrive om det for jeg ville teste det ut skikkelig først

lipfinity lasting lip tint: Enkel å ta på og kjæresten likte fargen. Men den føles som en tusj, jeg syns den ble fort dårlig (litt intørket). Du føler ikke at du har noe på, etter den er brukt 2 ganger, for da er den allerede begynnt å bli litt dårlig desverre.

smoky eye effect: Lett å påføre å ble fin. Jeg bruker sjeldent øyenskygge, men kjekk å ha til fest og slikt :)

liquid effect pencil: Hvis du liker denne typen eyeline så var den ganske kjekk med at den har en slags viskelær i andre enden. Det eneste negativt jeg kan si er personlig å ikke noe med sminken, for jeg liker ikke særlig godt brukt, å foretrekker dipliner pen ;).

false lash effect fusion volum & length: Den er blitt min favoritt mascara som en får i butikken. Min vanlige favortitt er sonya mascara som jeg bestiller fra forever, men den har vært utsolgt i over ett halvt år nå, å jeg har vært skikkelig sur over å måtte ha kjøpt dritt mascaraer i butikken prøvde den nye big bold fra isadora men ble kjempe skuffa. Denne derimot holder alt den lover +. Den får vippene mine til å bli lange og fyldige uten at den klumper noen sammen. Den flasser heller ikke, selv om en er dum å bruker samme sminke i 2 dager. Hvis du har dårlig tid å må det så slipper du at mascaraen flasser inn på øynene dine slik som mange andre gjør. Denne kommer jeg til å kjøpe selv frem til sonya sin kommer tilbake :)-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar