onsdag 4. januar 2012

Vitaminer

Her er vitaminene jeg tar for tiden. 
C vitamin max: den smaker fantastisk godt og gjør godt for immunforsvaret (har tatt dette i 6 mnd +)

Splex B: denne har typen har jeg nettopp startet med, har tatt litt b vitamin tidligere også etter at 2/3 deler av håret datt av litt og litt iløp av slankingen (tok ingen vitaminer når jeg slanka meg og var syk 24/7) Denne typen er ekstra god på hud, hår og negler, skal også få håret til å vokse fortere ;).

D-vitamin: Har lest så sykt mye bra om d-vitamin at jeg måtte nesten begynne med dette nå i vintertiden. Jeg føler faktisk at vinteren føles lettere etter at jeg begynnte med d-vitamin
Beta-sol: Betacaroten fra sverige som jeg tar for å holde brunfargen. Synes det hjelper kjempe masse å har brukt dette siden sommeren :)

Fields of green: inneholder byggress, hvetegress, alfagress og cayennepepper. Den er bra for fordøyelsen, forbrenningen og gir energi.

Vitamineral: denne tar jeg egetlig bare når jeg går tom for andre vitaminer og vil få i meg noe ekstra.

Aloe berry nectar: Denne og aloe vera gel har jeg bytte på pga smak, men har drukket aloe vera juice i over et år nå. Jeg får i meg nesten alle vitaminene jeg trenger av den, fordøyelsen er bedre ( mindre forstoppelse og mage vondter, reagerer også mindre på søtningstoffer o.l når jeg tar denne :p) Jeg har også blitt veldig mye friskere etter jeg begynnte å ta den.

Linfrø: Jeg tar også 2 ss linfrø som har ligget i vann 1 døgn. Dette tar jeg hver morgen på tom mage. Hvis jeg ikke tar det så fungerer magen min mye dårligere og henger seg lett opp, stopper opp osv. Det hjelper masse og jeg føler jeg blir kvitt avfalsstoffene lettere :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar