lørdag 7. januar 2012

nam nam rekesalat

I går hadde vi reker på Oopisebrød. 

I dag hadde vi forsatt litt reker igjen og et halvt egg.
Jeg fant ut at det som var igjen kunne brukes til rekesalat.






Så i dag har jeg laget rekesalat

Jeg brukte 2 håndfull reker
nesten en pose majones
1/2 kokt egg
litt sitron
salt og pepper

Åsså bruker jeg Oopsie som loff <3 det var rett og slett nydelig, hjemmelaga rekesalat er noe av det beste jeg vet.
Den rosa i butikken synes jeg er veldig ekkel. De med crabsticks synes jeg er ennda verre, jeg liker heller ikke reker i lake, de smaker jo bare lake og er vannete stede for faste og fine slik de skal være. JA til hjemmelaget og kortreis mat ! :)



Du kan også ha rekesalaten oppi en halv avokado å spise det sammen :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar