lørdag 13. august 2011

Drikke på lavkarbo/ ketolyse.

Når du har et lavkarbokosthold så blir du lettvekter på alkohol.
Det gjør at hvis du er slik som meg som tålte lite fra før, å nå bare tåler ca 3 cider før du blir full så går det litt fort. Det har jo veldig mye å si hvor fort du drikker det, men det er lurt å begrense seg en del. Selv har jeg måttet slutte å drikke vodka, da kostholdet gjør at jeg alt for fort blir skikkelig teit full på det. Når jeg er full nok så glemmer jeg at jeg ikke har gått av mer, å neste dag så er det ikke så kjekkt å våkne opp kjempe dårlig uten en aning om hvordan festen var dagen før.

Jeg har gått over til å bare drikke cider. den jeg drikker er grevens eplecider uten sukker.


de uten farget topp er sukkerfrie, den røde av de er eple, å inneholder minst sukker, 0,5 g kh pr dl.

I dag prøvde jeg en nye en, sommersby lite. Den inneholder 0,8 kh pr dl å jeg tenkte den var verdt å teste. Men jeg fikk super vondt i magen av den å ble sløv så jeg holder meg til greven. Glad jeg bare kjøpte en av sommersby.

2 kommentarer:

  1. Jeg viste ikke at det fantes sukkerfri cider! Takk for tips, den må jeg prøve:)

    SvarSlett
  2. åå, de e kjempe gode, smake det samma så vanlige bare at det e såååå mye mindre kh i de ;)

    SvarSlett